japan2023.reismee.nl

Bijna op reis

Hallo Lezers,

Via deze 'reislog' ga ik proberen mijn ervaringen, avonturen en belevenissen met jullie te delen.

In 2013 en 2017 heb ik samen met Rob 2 prachtige reizen door Japan gemaakt en in 2019 voor het eerst alleen op pad, dit was me goed bevallen en een 2e reis alleen door Japan stond al een tijd in de planning. Door corona duurde het wat langer maar nu gaat het echt gebeuren!

Leuk dat je met me meereist!

Groet,

Marjo

Tamar

Oh, spannend. Ik wens je veel goeds en mooie ervaringen

Ester

Wat super leuk!! Ik leef graag op deze manier een beetje met je mee en geniet van je avonturen!

Linda

Goede reis lieverd, maak mooie herinneringen!

Mendel de Boer

Reis in gedachten met je mee. x

Ron

Marjo, alleen al deze voorbereiding dwingt respect af en zorgt voor grote nieuwsgierigheid naar jouw ervaringen. Floor en ik (natuurlijk leeft/leest Floor ook mee) gaan je volgen op deze reis. Als je af en toe een adres meldt, dan zien we je op google earth. Succes en veel plezier.

Claudia

Hi Marjo, ik kreeg jouw blog doorgestuurd van Ester en ik reis graag met je mee! Veel plezier en geniet van je reis!

Groetjes Claudia

Claudia

En nu het juiste e-mail adres ingevuld... Het mailadres met 02 erin kan weg ;-)

Hennie

Lees met plezier je verhalen en geniet van de foto’s.