japan2023.reismee.nl

Laatste dagen Tokyo

Zondag na de snelle treinreis weer naar mijn hotel waar ik de eerste nacht ook verbleef. Had contact gehad met mijn nicht Jeanine en afgesproken om aan het eind van de middag naar haar hotel te komen, ongeveer 30 minuten per metro van mijn hotel.  Het was een leuk weerzien en we hebben in een gezellig drukke straat vol eettentjes lekker zitten kletsen en heerlijk gesmuld.

Laat terug in het hotel en daar ontdekt dat ik mijn iPad ergens had laten liggen. We waren in 2 tentjes geweest, de eerste had Nien betaald en ik de 2e. Met die 2e bon naar de receptie van hotel die heel veel moeite deden om probleem op te lossen. Het was helaas niet in 2e tentje gebeurd. De volgende ochtend Nien gevraagd over bon en ja met foto van haar bon weer naar receptie en gelukkig, iPad was daar. We hebben afgesproken om elkaar eerst bij de halte van het Ueno park te ontmoeten, dat lukte en hebben daarna heerlijk gewandeld, tempels bezocht en genoten van het mooie groen in het park. Daarna nog wat boodschappen lijstjes afgewerkt en terug naar de wijk van de eettentjes.

We hadden een adres en bij de metro uitgang een jonge knul aangesproken die ons daar naar toe heeft gebracht, zo lief en behulpzaam, met 3 woorden Engels. iPad ontvangen, dus dat was weer oprust. Na al dat geslenter zijn we naar onze hotels gegaan. De volgende ochtend moest ik om 05.30 op voor de vlucht naar Amsterdam. Jeanine iets later, want zij ging apart met de hele crew en vloog met mij terug als business class stewardess. De vlucht zat ramvol en weinig geslapen, maar mocht wel nog even in de cockpit kijken dankzij mijn lieve nicht, heel bijzonder, we vlogen net boven Groenland, zo mooi.

Nu weer thuis en nagenieten van alle mooie, bijzondere en spannende avonturen die ik heb beleefd. Ik vond het heel fijn dat jullie met mij mee reisden en met leuke berichtjes en reacties reageerden. Veel dank daarvoor.

Veel liefs, Marjo

Reacties

Reacties

Claudia

Welkom thuis Marjo! Heb genoten van je avontuur! ?

Ester

Wat ben ik trots op jou! Ik bewonder dat je zo avontuurlijk en zelfstandig bent. En het is erg leuk hoe je me mee hebt genomen op reis door je reisverslag! Genoten ?

Linda

Welkom thuis lieverd, het was een groot plezier jouw verhalen te lezen, net of we een beetje mee waren, dank daarvoor, erg leuk!

Yvon

Dank voor je prachtige verhalen!?
Weer terug in onze vertrouwde Jordaan. ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!