japan2023.reismee.nl

Tokyo

Na een volle vlucht met heel weinig slaap en lange rij bij de douane, was het fijn om weer een ‘oh ja’ momentje te hebben bij bezoek aan wc met verwarmde wc-bril. Per bus en taxi naar hotel in het centrum van Tokyo. Koffertje neergezet en naar de super voor een kleine lunch, opgegeten in het park. Het is heerlijk weer, mensen lopen zonder jas, de helft met en de andere helft zonder mondkapje. Bij de grote tempel vlakbij hotel, waren rijen met stenen beeldjes van kleine kindjes, dit was voor een goede gezondheid wens, maar ook voor de baby’s die er niet meer waren te eren. Ze hadden allemaal een rood mutsje op, zag er handgemaakt uit, en een molentje bij zich. Dan eerst een dutje in mijn luxe kamer, bij een snackbar een kom ramen gegeten, was heerlijk.

Tamar

Leuk te horen, dat je je na je vermoeiende reis, weer zo thuisvoelt !
Het is net of ik je zie lopen en je noedels zie eten. Hé het goed.

Linda

Je bent weer goed geland Mar! Hoe is het om deze grote drukke stad te zijn?

Mendel

Fijn dat je reis goed gegaan is, maar dus ook een lange rij bij de douane. Duurde het hier op Schiphol lang voor dat je door de douane was? Goede tijd daar.

Joke

Fijn dat je goed bent aangekomen Marjo, geniet van je avontuur

Bas

Leuk!! geniet lekkerr daar :))

Shirley

Oh wat heerlijk Marjo, zo ‘n zoete foto. Ik ga thuis meegenieten van jouw mooie trip
Liefs uit Mokum

Hennie

Wat bijzonder die beeldjes.Heb je de hele vakantie het zelfde hotel? Tokyo is groot zat natuurlijk.Genietze.